::FrENzZ 4 eVeR::

..Our SweeTness Love..

Daisypath Anniversary tickers

Our sWeeT BAby

Lilypie Premature Baby tickers

Monday, March 14, 2011

::OmBAk RiNDU::

Oh noo...Ombak rindu nak di filem kan??


biarr betuulll...novel terhangat bg kaki2 novel dalam 10 org mesti 9 dah baca novel ni..mcm novel wajib baca lah..dikatakan..cik lynn mula berjinak dgn novel2 ni pun start baca ombak rindu ni lah..sebelum ni dok kata kat kawan..minah jiwang laa tak minat cter2 slow laa..at last 1 of my frenzz suggest bc novel ni..tapi cik lynn buat bodo jerr..1 day wekand yg sgt2 bosan..ternampak novel ni atas katil roomate..belek2 then baca 1st page..2nd page..ooppsss..bab 2..hehhe..sampai habiss ko..puas la tahan geram kena gelak dgn roomate akhirnyer cik lynn baca gak novel tu hingga lah novel2 yg lain.."cik lynn si kaki novel"..sekrg ni..cter ni sgt romantik+jiwang cket kot..n action pun da cket..hee..nangis pun da laa..

Art Illustration Pictures, Images and Photos

wah..wah..cik lynn dah melalut tersimpang jauh dr perkara pokok..hee..teroverxcited lah katakan ombak rindu nak difilemkan..tapi mampu ker pelakon2 ni membawa watak2 besar hariz,izzah n mila??mampu ker filem ni sehebat dalam buku..sama2 kita tunggu yeee..ada 1comment kot..rasernyer mcm watak izzah tu lebih sesuai utk lisa jer kan..n watak mila utk maya karin..

p/s-en hubby nanti kita g tgk yer..

::AlwAyS laUgH wHeN yOu CAn..It iS chEaP meDiCiNe::

2 comments:

alexa yussida said...

taw pasal novel ni difilemkan tp dah kua panggung ke?wahhlaaa..tak sbr nk tgk watak2 dlm novel tuh..hihi..novel airmata..ishk..tp best:D

SuMtHiNk2BeLiVe said...

tak kuar g r..baru kuar promo jer ni..hee..betul laa memang tak sabar..hope sama hebat dgn dlm novel yee..

Post a Comment

PoWeReD bY ..SuMThInK2beLiVe..