::FrENzZ 4 eVeR::

..Our SweeTness Love..

Daisypath Anniversary tickers

Our sWeeT BAby

Lilypie Premature Baby tickers

Saturday, November 20, 2010

Dina Halim Bridal Boutique Online Contest - 'Dari Mata Jatuh Ke Hati'.




1) Pertandingan terbuka kepada BAKAL-BAKAL PENGANTIN DI SELURUH SEMENANJUNG MALAYSIA SAHAJA. Ini bermakna tidak dibenarkan orang ketiga selain daripada bakal pengantin masuk pertandingan ini.

2) Pertandingan di buka untuk warganegara MALAYSIA yang berumur 20 tahun ke atas.

3) Peserta hendaklah mempunyai BLOG dan HENDAKLAH MENJADI FOLLOWER http://www.dinahalim.blogspot.com/ dan http://sebumbungfotografik.blogspot.com/ dan add Dina Halim di Facebook.

4) Buat satu (1) special entri yang bertajuk ; Dina Halim Bridal Boutique Online Contest - 'Dari Mata Jatuh Ke Hati'.

5) Sila letakkan banner / badge rasmi pertandingan ini di atas blog atau side bar blog anda dan juga dalam entri pertandingan. Dan sila linkkan ke blog Dina Halim.

6) Dalam entri tersebut, sertakan SATU (1) GAMBAR BLACK & WHITE kamu dan si dia yang boleh menambat hati juri. (Lebih dari satu gambar akan di kira keluar dari tajuk) (NILAI-NILAI KESOPANAN DI AMBIL KIRA!)

7) Buat satu esei yang menyentuh hati dan boleh meremangkan jiwa juri mengenai percintaan pandang pertama kamu dan si dia ;"Dari Mata Jatuh Ke Hati". Panjang esei sekurang-kurangnya 200 patah perkataan (^_^)

8) Nyatakan juga sudah berapa lama hubungan percintaan kamu dan si dia berjalan.

9) Pilih (1) GAMBAR pelamin Dina Halim Bridal Boutique kegemaran anda, dan terangkan secara ringkas, mengapa ianya menjadi pilihan anda.



10) Hadiah boleh di guna sepanjang tahun sehingga 20 NOVEMBER 2011 (TERTAKLUK KEPADA SAIZ BAJU, KEKOSONGAN TARIKH, TERUTAMANYA HADIAH OUTDOOR FOTOGRAFI).



11) Selesai semuanya, TINGGALKAN KOMEN pada ENTRI INI SAHAJA. (Senang saya nak keep track)..KOMEN YANG AWAL DARI TARIKH 20 NOVEMBER 2010 TIDAK AKAN DI LAYAN.InsyaAllah saya dan para juri akan menjengukkan diri ke blog anda. Yang tak tinggal jejak, tidak akan di layan. Semua keputusan adalah MUKTAMAD. Sebarang email pujuk rayu tidak akan di layan. Tarikh tutup penyertaan adalah sehingga 20 DISEMBER 2010 sebelum 12 malam.HADIAH-HADIAHNYA BERUPA:




TEMPAT PERTAMA : Sepasang Baju Songket Bunga Tabur L+P (Worth RM550.00)

                                     Bunga Tangan Fresh Flower (Worth RM150.00)

                                     Hadiah tajaan Sebumbung Fotografik (Worth RM500) :

                                     2 Jam Outdoor Fotografi

                                     Photobook Album

                                     DVD Unlimited Shot gambar yang di ambil


TEMPAT KEDUA : Sepasang Baju Songket Bunga Tabur L+P (Worth RM550.00)
                                 Bunga Tangan Fresh Flower (Worth RM150.00)



TEMPAT KETIGA : Sepasang baju Nikah L/P (Worth RM300.00)
*SAGUHATI (TEMPAT KE-4 dan KE-5) : 25% DISKAUN ke atas
                                                                     pakej DINA HALIM BRIDAL BOUTIQUE
                                                                    
                                                                     dan
                                                                     20% DISKAUN ke atas
                                                                     pakej SEBUMBUNG FOTOGRAFIK
                                                                     
**Semuanya tertakluk kepada perubahan tanpa notis terlebih dahulu. Kami berhak menarik balik hadiah yang di menangi jika terdapat sebarang percanggahan tarikh, tiada persetujuan untuk additional cost (refundable security deposit untuk semua hadiah , transportation, atau accomodation). Tiada transportation charge unutk kawasan Kuala Lumpur bagi hadiah outdoor fotografi, bagi kawasan luar Kuala Lumpur, akan di kenakan caj tambahan. Semua hadiah tidak boleh di tukar nilai wang Ringgit atau di tukar dengan barangan lain.Ada soalan? tanya dalam komen saya ye =) atau message dalam facebook.
Warmest Regards & Best Wishes from Dina Halim Team Members!
p/s : bagi sesiapa yang nak copy paste entri ini, sila ke blog Sebumbung Fotografik. Maaf atas kesulitan, blog saya ni dah tak boleh right click, saya lupa kat mana nak adjust supaya membolehkan kamu right click semula.

.................


""OuR 11 YeArS""




Alhamdulillah...pejam celik..pejam celik...genap dah 11 tahun hubungan ni..tak sangka plak...11 tahun dah aku Mengenali en tunang 'MOHD RAZIF' anak bujang kepada Bilal Rashdi...yang berumur 29tahun..dan yang paling penting..yang tak gemuk2 dari dulu sampai sekarang....


ckp pasal 'dulu'....mmm...dulu B mana da misai pun janggut jauh sekali...gondol jer...tapi cute n sweet..hee...dalam hati 'saper g lah nak puji kalu tak aku?'...heehee..rambut pun ala2 smart budak skema..yee en tunang memang ketegori skema...tapi tak per tu yang buat dia jd seorg yg setia..sgt setia...11 tahun sanggup tunggu aku sampai lah 06/06/09aku dan en tunang, bertunang....'Dugaan'..?..tak yah ckp lah..memang banyak...sedangkan lidah lagi tergigit..ni plak dalam hubungan ni...cchewahh..mana da kawasan dibumi ni yang tak ditimpa hujan...ckp ckett....!!..pas satu satu halangan yang datang...tapi en tunang tetap sabar and tunggu....terus tunggu...dan tunggu...dalam menempuhi semua dugaan ni...yg manis pun banyak...sgt banyak...paling best saat en tunang minta izin kat parent nak bertunang...time tu dalam bulan pose..pas berbuka...1 ramadhan 2008...aku plak yg takut terus lari kuar..malu pun ada gak..heheh....


'Gaduh'..?lagi tak payah cakap...leh kata setiap hari bertekak..heheh...benda kecik pun leh jadi hal...cth: g toilet pun leh jadi bahan gaduh..hehhe..bila kenang balik memang nak gelak...mmm..tak percaya pun ada gak...dah ditakdirkan dia untuk ku..we all sama gak mcm org lain ada gak lagu cintan cintun..hee..lagu cinta yg pertama dari B heheh..jengg..jengg...'CINTA GILA' by Juliana banos...nak gelak kan?hehe...tak romantik langsung en tunang tu..time tu memang nak angin jer bila dapat kertas dia taip lagu tu...taip tuu..tu pun copy dari internet..paling2 pun tulis lah tgn nampak romantik cket...ni tak !!..


Kitaorg ni sgt2 berbeza...cket pun tak der persamaan..mcm langit dan bumi...semua ada jurang...en tunang suka bola n mancing...aku suka shopping n wayang...dia kata semua bazir duit jer...aku nak tgk AF dia sibuk nak tgk MU...aku suka Johnny's dia kedai mamak jer...yang ni paling best aku suka action movie...dia layan hindustan...hahahaa...tapi tak gak romantik..sama jer...mmm...kita memang berbeza mcm langit dan bumi tapi kita tetap serasi..


banyak sgt kenangan dulu yg tak leh lupa...my dear B thanks coz' banyak sabar dengan karenah Ny...sentiasa berada disisi Ny tak kira waktu...senang n susah..dari takder jerawat sampai dah berjerawat..hee....sentiasa sabar dengan perangai ni yang banyak buat hal...dari dulu sampai sekarang...even B agak tegas..tapi B lah yg paling cepat cool...B yang paling paham perangai Ny...thanks 4 everything... and 

..I LOVE U..

................



Pelamin+Dome

sgt indah pelamin+dome ni..susunan simple tak sarat dgn ribon2 dan bunga2..bagaikan persingahan kayangan,keseragaman lampu dan kombinasi warna biru+putih juga sgt padan. 




::AlwAyS laUgH wHeN yOu CAn..It iS chEaP meDiCiNe::

4 comments:

Unknown said...

hye..smoga berjaya..i join contest ni gak..jom exchange link..:)

Unknown said...

Salam. Saya singgah menjenguk entri ini. Semoga berjaya dalam peraduan ini.

:)

SuMtHiNk2BeLiVe said...

tq all ;)

Dina Halim Bridal Boutique said...

:) thanx for participating ye..

Post a Comment

PoWeReD bY ..SuMThInK2beLiVe..